Grattis bästis!

Idag är det en speciell dag! Min bästa vän, min trogne vapendragare, wingman och galna japan fyller 22 år. Stooooooort grattis min prins!

Har spenderat dagen tillsammans med födelsedagsbarnet och hennes andra hälft, och även hennes otroligt snygga syster såhär på kvällskvisten. Gick ner till Zarah vid klockan 13 idag, och då blidde det tårta och cupcaaakes och så  kom även hennes mor på besök :) Efter presentöppning och annat så fick jag för mig att det var så skönt ute, så vi begav oss ut för att sedan sluta upp på en gräsmatta med varsin istearT/koffe. Dock så blev det kallt så jag drog till gymmet och blev kvar där i 1½ timme (kommer ha sån brutal träningvärk imorgon) och efter allt köttande där så knalla jag ner till Z igen, och då hade även hennes syster dykt upp :) När jag väl kommit in i duschen och gjort mig klar, så avslutade vi kvällen och Zarahs födelsedag med en mysig dinner på Golden Bangkok med massa skratt och bus!








Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Hahaha, sötaaaaa!

2012-05-17 @ 09:57:26
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0