6:e maj 2012

Haha tur att jag inte sovit bort heeeelaste dagen ungefär. Vaknade för trettio minuter sen och har fortfarande inte kommit fram till om det är söndg fortfarande, eller måndag!

Var ju med Mimmi under hennes nattpass på Shell, 22:15-07:15, och somnade då inte förrän vid åtta imorse. Jag måste säga att jag älskar hennes jobb lite och att jag är mästare på att göra allt som har med korv att göra, haha. Denna natt var väldigt innehållsrik iallafall ;D Har inte haft så kul på länge!


Mimmi tyckte att jag skulle gå runt såhär ;D




Åhåå, det hände saker!




Haha medans andra kör på chips och dipp som normala människor, så går jag loss på att dippa korv i räkmos/gurkmos. Haha liiiite lätt trötta och lättroade vid 6-tiden ;P

Tack Mimmi för en riktigt kul kväll/natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0