2:a maj 2012 - 14 år.

Hej blokkeeeen!

Förvånad över att jag var vaken innan klockan nio idag faktiskt! Ser ut att bli en lika fin dag som igår, så så fort solen kommer runt hörnet av huset blir det ballehäng. Måste plugga lite eftersom jag har två prov fredag...laagom kul ;)  Annars idag så står gym1 och sola på schemat och sen träffa booboo i kväll.



Andra maj idag, vilket innebär att mina fina, älskade föräldrar firar sin 14:de bröllopsdag! De är verkligen mina förebilder när det kommer till förhållande. Gått igenom allt tillsammans, både ont och gott, bråkar aldrig och är ständigt sådär nykära och jäkliga, och inget kommer någonsin kunna skilja dom åt :) Jag älskar er!!


Midsommar -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0