Våfflor och innebandy!

Först tänker jag klaga lite; Ligger med världens huvudvärk och yrvädrena har verkligen ADHD, vilket betyder att dom är så jävla jobbiga som dom bara kan och springer runt och låter -.-


Vad har Frankie styrt med idag?
Jooo hon fick först gå upp tiiiidigt, och vid klockan 10 befann jag mig på skolan för att göra mitt jäkla naturprov. När jag sedan skulle lämna det till han, min lärare, så börja han garva när han såg en sak:

Gunnar Ulf: Hahaha, vad är DET DÄR?! 
Jag: Men...ser du inte att jag har ritat en atom? :/


Haha så jäkla snällt av honom!  Efteråt så träffade jag min fina Lina för en lunchdejt och skitsnack på Donken i Hageby. Så himla mysig tjej det där! :)  Drog sedan vidare hem till Mimmi där det blev soffhäng, kattmys, våffelbakning, skratt, bus och så avsluta vi med att följa med hennes man till innebandymatchen. Vi agerade målräknare, vilken insatts vi gjorde och det slutade med att ders lag vaaaann. Jag satt mest och dreggla över de svettiga männen, men gjorde även min roll som coach...i smyg! Haha.


Bellbox och Maggan!


Min vackra och charmiga vän ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0