Piiiiirr!

Hunnit med en jäkla massa idag, och ännu är inte dagen slut!  Följde med frugan på skojakt, Donkat, solat, mötte upp Zarah för att lyfta lite skrot på gymmet ( mina guns är nu mer enorma ) och så avsluta vi det hela med att kolla på folk som fick käka BK ute i regnet då brandlarmet gick i Dominobygnaden ;D


På tal om frugan...

... haha älskar hur otroligt mogna vi är! Men man får vara över 20 år och bete sig såhär, det har pappa sagt! Han jag lärt mig av ;)


Meeen om jag skulle ta och göra mig klar inför kvällen! Ska nämligen träffa en himla snygg hunk för första gången (eller, vi har setts innan...på Wasa, jag var INTE i mina sinnes fulla bruk så det gills inte. Dock så har han krigat för att få träffa mig nu, sååå så får det bli!), och vi kör på fotbollskväll, riktigt grabbigt och bra ;) Milan - Barca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0