Min dag so far, 15:e mars 2012


Känner mig otroligt pepp idag, till skillnad från igår. Dock går jag runt med världens träningsvärk efter monsterpasset på gymmet igår kväll, men det får man leva med ;)



Starta dagen med en långpromenad på 1½ timme tillsammans med Mimmi och hennes syster hundar. Vädret kunde ju varit lite roligare men skönt ändå att bara få komma ut, busa och prata av sig.


Wilda och Pippi.


Skulle ha träffat Lina på hennes rast vid klockan 13, men när jag kom hem förut efter promenaden så hade jag fått mail om att en av mina lärare ville träffa mig och prata om mina studier, så fick knalla bort till skolan istället. Har även fått in lite uppgifter i engelskan och ska väl strax fortsätta med matten. Älskar såna här dagar då jag faktiskt kan fokusera på det viktiga :)  Målaren ringde för en stund sen. Han kommer redan på måndag morgon och ska fixa med mitt tak! Har man tur så äre en snygg jäkel som kliver innanför dörren i såna där snygga arbetskläder ;) Ögongodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0