Kvällsträning.

Kom nyss hem från gymmet. Jaaa jag vet att folk undrar varför jag tränar så himla sent ibland, men heter man Johanna så lider man näst intill av att ha så jäkla mycket överskottsenergi, så då är det lika bra att göra sig av med den så man kan få sova hela natten sen :)  Skulle dragit tidigare, men det blev inte som planerat så stack ner vid kl 22 istället.

Var helt ensam där! En liten muskelknutte, men han höll till vid roddmaskinen på övervåningen. Så det var jag och Taken och sen blev det jag och Fotbollskanalen Europa innan jag stack hem, haha.


Det var ungefär här som min kropp sa ifrån (är inte helt frisk), så fick nöja mig med det! Fick även bli armar och mage idag och avslutade med 15 min på crossen.  Kommer sova som en kung inatt!


En film att somna till då kanske? Ska faktiskt till min gamla skola (Florist) imorgon för att prata lite med min lärare och se om vi kan fixa något som täcker de där jäkla 15 poängen som CSN bögar om -.-  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0