Fullt upp!

Fredag.

Vad har jag hunnit med hitills? Jorå så att, en sväng till skolan, vidare till stan för lite käka med Zarah och vidare hem till henne. Har pluggat och fått i alla fall lite gjort. Känner at tjag behöver hålla mig sysselsatt varenda minut för att få tankarna på annat håll, och än så länge har det funkat!


Fredag brukar ju betyda att lilla Johanna sticker iväg på partyheter och blir full. Men inte ikväll! Denna helg kommer bestå av att jag pluggar röven av mig samt spendera några timmar på gym1 och med Zarah. Så medans ni andra förtär rusdryck, har kul, ligger med helt fel person och vaknar med ångest imorgon så jobbar jag på att bli en bättre människa. Känner att självkänlan måste stiga lite :)




MAAAT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0