Fitness 24 seven.

Hoppsan vilken helg det blev, iallafal fredagen. Drog ett förkrök samt en utgång till VK och Hugo tillsammans med min vackra Jaana. Fick även den mest osmartaste ideén någonsin när jag klev innanför porten här hemma efter krogen. Jag tycker ändå att jag kan komma på rätt bra saker under ett alkoholrus, men detta blev inte så bra, hahaha. Satt en skitsnygg hakatt i trapphuset, och helt plötsligt så tog jag han under armen och tog med han upp till mig. Börja asgarva när jag såg Esmet på morgonen, för då insåg jag vad fan jag hade gjort. Jag hade nämligen stängt in dom två i badrummet nån halvtimme, sen släppt ut hankatten igen. Esmet är nu mer elt tyst (löpte som fan innan han kom hit) och ja, vi får väl se om några månader om de kommer några små bebisar, eller om de var lösa skott så att säga! Haha mammas pärla måste också få smaka på livets goda. Älskar verkligen mig själv stundvis ;)
Låg helt död och förstörd resten av dagen/kvällen igår, vilker jag förtjänar. Men idag är jag på topp igen!



Har varit och handlat med Zarah och hennes man, så nu finns det äntligen mat hemma...även om jag knappt äter den, men det SER ju bra ut iaf ;P  Ska tagga till för gymmet med Zarah vid 16:30. Kommer dö! Denna kropp är inte vad den brukade vara, men det är bara ösa på så är jag snart där igen. Fit som fan! Zarah och Pierre var guldvärda som faktiskt betalade första månaden samt medlemsavgiften...hur cute är inte de?! Så nu äre Fitness 24 seven som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0