'

Det är inte mycket jag begär, mer än...

- Mer motivation till det viktiga som borde göras
- Förmågan att tro på mig själv, att jag faktiskt klarar av saker
- En man som kan stå ut med att jag är som jag är, vilket inte är så lätt alla gånger. Som VILL spendera sina dagar med mig och som faktiskt är stolt över mig
- Ett hus på landet med en gård
- Vara ekonomiskt oberoende vissa stunder

Haha snälla, bara lite?!




Jag är så otroligt trött känner jag. Vill inget hellre än att lägga mig i soffan och bara mysa framför tv:n, men istället försöker jag vara lite duktig genom att plugga och få in lite uppgifter. Går sådär so far, så det är väl bara fortsätta. Funderar på gymmet en sväng men kroppen behöver vila en dag.



Känner för en ordentlig partykväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0