'

Jag lovar, jag kommer inte kunna gå imorgon. Hade redan träningsvärk i ben/rumpa sen fredagens utgång samt all ruffning!

Blev iallafall 1½ timme på gymmet och jag insåg idag hur kass min kropp har blivit, den orkar knappt nånting. Men de ska det bli ändring på! Fyra gånger i veckan ska jag och Zarah försöka få till där så man kanske blir fit till sommaren trots allt.


Haha lagom lökig och snigg!


Nu tänker jag ta en dusch, få i mig något ätbart, plugga och så avslutar vi dagen med lite Fotbollskanalen Europa. För ovanlighetens skull längtar jag till måndag!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Gaaah, kommer ha som träningsvärk i axlar och rygg i morgon! Hahaha, så jävla dålig är jag! Men det kommer! Fit for

Fight för sommaren och London!

2012-03-04 @ 20:16:49
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0