Du är en slampa.



Kvällens prestation! Röven fick sig även en omgång (snälla, tolka inte det där fel nu!) och även armar. Känns så jävla skönt nu efteråt. Kommer sova som ett barn hela natten :)


Egentligen så hade jag ju vila från gymmet idag, men från ingenstans förut så kände jag bara hur mitt glada humör vände till sån enorm frustration. Från ingenstans kom hat, ilska, svek...ja ALLT verkligen. Så drog med mig Zarah, eftersom jag behövde både springa av mig och någon rolig att prata med.

Vet inte vad det är som händer, och ja jag klagar en jävla massa hela tiden känns det som. Men jag är inte mig själv. Någoting hände bara sådär. Jag finner ingen balans, jag tappar verkligen greppet om allt och jag känner mig bara så jävla tom...på nåt sätt. Humöret vänder, jag blir elak och jag tycker inte ens om mig själv. Jag måste finna en fast punkt, där jag känner tryggheten igen.  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0