Det löser sig.

Rockade en vild fredag med Jaana igår! För mycket av det goda och en rejäl karatefylla. Sms skrevs till fel människor, bytte nummer med en främmande man, öppna vinflska mot ett träd, stukade foten i trappan och slog halvt ihjäl mig. Men vad gör detta om hundra år tänker jag? 

Kör på en lika vild lördag, med Zarah! Hon kommer hit  om en stund för att muntra upp mig och supa ner mig. Ja, tydligen ser jag alkohol som en lösning på att jag mår skit. Kanon Johanna, helt rätt tänkt.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Haha, men jag söp iväg mina problem också juuuu!! Idag känns dagen liiiiiiite ljusare! ;D

2012-03-18 @ 16:20:06
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0