crazy

Åhååå. Vaknade med världens migränattack klockan fem imorse, vilket ville få mig att vilja dö för stunden. Blev inget jobb idag, men imorgon så. Mår betydligt bättre nu men är yr? Aja.


Lördagen. Vad ska man säga? Haha helt awesome! En riktigt galen kväll som slutade med att jag vinglade hem kl 6 på morgonen, och däckade kalsasnabbt i soffan med kläder och allt. Ganska oskönt när jag väl vaknade till liv. Jag och Kakan började kvällen i Finspång. Veronica (hennes vän/massör) och hennes vän hade ett litet födelsedagsparty, och i början av kvällen så spela han medans Veronica sjöng. Hennes röst är så jäklarns vacker! Runt tio så vinglade jag och frugan till bussen för att åka in till stan igen. Hon skulle på festligheter med sina vänner och jag knallade hem till Sonny i Ektorp där firandet av Patte var i full gång. Det blev allt från Euphoria-lyft till att Sonny låg nedanför balkongen i buskarna, haha. Galet beskriver inte nog, men nåt åt det hållet. Låter bilderna tala för sig själv...


























Detta är bara en av alla gånger som Sonny hamna i busken nedanför ballen. Antingen så hoppa han självmant, eller så hjälpte grabbarna till ;)




Nån blev lite väl våldsam mot Patte, så Tobbe fick styra med att styla om hans skjorta ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0