Baby Doll.

Jag och frugan kände för lite miljöombyte igår, så vi tog en promenad ut till Hageby!

Men innan dess så knalla jag ner till stan, mötte upp Kakan, gick till soc så hon kunde lämna sina papper, tillbaka till stan, ut mot Hageby (mötte fina Lina på vägen!!) och väl på HC så kirra Kakan hårfärg och PK. Blev et långt bänkhäng utanför i solen. Vi fick även sällskap av en äldre dam som rökte alldels för långa cigaretter ;)  På vägen hem mot mig sen så tänkte jag visa Kakan en apbra genväg...som slutade med att vi gick vilse och hamnade på något berg? Men hem kom vi till slut iallafall!  Mat, färgning av hår, tv och så slutligen gymmet. Perfekt dag med Baby Doll :)



Kakan med För-Långa-Level-Tanten!






Haha vi hamnade inne på HC's toaletter, och fortfarande så är det standard att droppa en spegel-pose ;P




Har ingen aning om vart vi hamna, eller vafan Kakan tittar efter ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0