Äntligen!



När jag Zarah och Kakan möttes upp för ett hårt gympass igår så hade Zarah med sig en överraksning till mig;Min nya älskling!  Du har varit så efterlängtad. Nu är jag så himla nöjd, och alla viktiga människor har fått nya numret :)


Idag då? Vaknade upp till strålande sol, det är fredag och grannen öste Medina-flyger fritt, kan ju inte bli bättre ;) Vet ej än om Jaana är pigg nog för att plugga idag, men det blir iallafall gym1 vid 13-14, och så blir det en solning med Kakan som hon bjuder på, inte dumt alls ;)

Kommentarer
Postat av: Agda

Underbar mobil, jag köpte den samma dag som dom släppte den vita modellen och jag är hel nöjd med den, och tack för att ja fick ditt nummer nu känner jag mig viktig. :-)

2012-03-23 @ 21:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0