and we're dancing on the edge of the Hollywood sign


Fast nae, det gör vi inte! Men jag kom på mig själv med att ligga i en hög på golvet, och vad jag styrde med vet jag inte...lät som ett försök till att sjunga på hemmagjord spanska. Haha, älskar mina moments där övertröttheten är brutal. Vaken sen 7 imorse, och sedan inte gjort annat än att plugga. Matten är iallafall klar det som skulle in och Naturkunskapen är på topp. Prov imorgon så de blir nog bra det dääär skaru se. Mosig hjärna! Bättre än brain freeze ♥


Ny vecka, vilket betyder nya tag på gymmet efter en vild och rusdrycksfylld helg. Nu ska kalorierna bort. Dock är ju min fot trasig fortfarande, men som den krigare jag är så ser jag inte det som ett hinder. Blir dock inte löpbandet idag...då skulle det se otroligt kul ut :)



Snaaaaart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0