Äckliga jävla torsdag.

Till viss del iallafall.


Jobbade ju idag med min älskade fru.
Åkte först till Vilbergen och sedan Ica i Eneby, där vi fixade med guuuudiz! En pall på vardera ställe, samt städa lite. Gick snabbt och smidigt men jag vill aldrig igen känna lukten av geléhallon! Det bara vände sig i magen. Lukta...sött men dött? Inte ett dugg sugen på godis all överhuvudtaget, haha. Efter vi var klara så hämta vi upp hennes mamma som befann sig på Kungsgatan och åkte sedan till Ingelsta där hon bjöd oss på Chili&Wok, kanongott!


När jag kom hem sen så hände något. Hamnade först i total matkoma vilket var totally awesome, jag somnade även en stund och när jag sen vakande så kände jag hat mot allt? Ingen lust med något, sur på allt och har bara nån skev känsla i kroppen...den där jobbiga och oförklarliga som funnit i många, mååånga år. Aja, ska iallafall ner till gymmet med Zarah sen och kötta, för att sen gå hem och gömma mig under täcket :)



Zarah, jag behöver ett tvåmannaparty....NU!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

ME TOO!! :(

Har en.... jobbig känsla i magen idag!

Helgen, yes?! Vi målar på dagen, vi kollar lite gladiators och sen bara.. ÄR!! drunkish

2012-03-29 @ 19:48:05
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0