8 mars 2012

Jag är ett enda kaos just nu. Efter gårdagen, som bitch-slapa mig totalt, så vet jag inte riktigt om jag kommer orka bry mig längre. Jag stänger av varenda jävla känsla igen. Tänker aldrig mer känna, öppna mig för någon eller liknande. Kanske provar på den lesbiska karriären ett tag? Vi får se! Män är jag klar med iallafall efter att ha förlorar någon som gjorde mina dagar, som gav mig sådant lyckorus. Stundvis vill jag inget annat än att stampa sönder ditt fina ansikte, men det skulle inte ändra något. Men man får vara glad för det lilla i livet!


Igår, så tog jag och min fina fru Kakan till vinet som lösning på våra problem. Dock blev det inte bara vin, och det slutade även med en utgång på Hugo :)  Awesome night, men idag vet jag inte riktigt, haha. Aja, hon klev precis innanför dörren så ska gosa med henne nuuuuu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0