22 mars 2012

Känner mig så otroligt duktig idag!  Har städat helaste lägenheten från golv till tak efter att målaren varit här. Så nu är det skinande rent, sängen är nybäddad och mysig och disken är diskad. Sov inte mycket inatt pgaen rastlös Shenzi som kutat runt, runt helaste tiden och imorse vaknade jag klockan 8 av att grannen tagga till med musik inför jobbet tror jag. Sååå, kunde ju lika gärna gå upp då och sätta igång.

Fooort, MAT, jag dör!



Haha igår, på tal om målarN. När jag kom hem efter att ha träffat Annelie, så kliver jag innanför dörren. Där står Palle och ser otroligt nervös ut. Han börjar sedan asgarva och jag frågar vad det är.

Palle: Emh...kolla din katt på ena sidan av kroppen...och även huvudet.

Jag lyfter upp Esmet och ser att hela hon är full av vit färg!
Jag: HAHAHA, va har hänt?! Varför är min katt vit?!
Palle: Men, inte mitt fel! Fråga katten varför hon skulle ge sig på min roller istället! :D

Fick bli en liten dusch för damen som idag är rent och fin igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0