19 mars 2012

Trött och sönderstressad.  Gick upp klockan 7 imorse för att sätta igång tre maskner med tvätt, och vid åtta kom målarN! Han håller på för fullt just nu med att skrapa taket (fick skrapa hela tydligen). Ytterst trevlig människa det där, pratglad och gillar uppenbarligen Lasse Stefanz! Haha.  Jag borde sätta igång med skolan, men motivationen finns inte även om jag MÅSTE få in vissa saker idag. Men men...


Fler bilder från Zarah's och mitt tvåmanna party i lördags. Vi kan verkligen inte misslyckas! Lördagen blev väldigt spontan måste jag säga då Zarah kom upp hit med ett glatt humör och alkohol för en hel armé vid klockan 22 typ. Zarah blev full (inte vanligt att man får se henne SÅ ;) ) och jag haka på! Vid 02:15 så skulle vi traska ner till Cromwell för att se om vi kom in eller inte...men med en handikappad Johanna som sällskap så gick vi inte tillräckligt fort ;P  Satt oss utanför en stund, och där flockades ett utländskt gäng med killar runt oss helt från ingenstans, och helt plötsligt så blev mina ben ytterst våldgästade! Dom ville veta vem som kunde massera vader bäst?! Creepy som fan så vi skynda oss därifrån! Zarah knalla hem med Pierre och jag vet inte varför, men jag styrde stegen mot Puls? Mötte iallafall min granne på vägen och en gammal klasskompis från låg/-mellanstadiet! HÄngde med dom till BK och sedan vidare på efterkrök. Riktigt spontant och även trevligt. Jag och John (bor under mig) kom hem vid 5-6? Skildes åt i trapphuset och jag kröp ner i sängen med mina tjejer!  Tackar för en kanonkväll helt enkelt :)








Tror det var här som Zarah hamna på golvet och fick en liten dans av mig!






Våldgästade ben!




Frankie är alltid på topp!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

hahaha, snyggaste bilderna!

2012-03-19 @ 12:27:10
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0