13 mars 2012

Kul dag -.-


Plugga, plugga, kanske äta nåt, plugga, tvätta, plugga. Dock blir det ju gymmet som belöning ikväll! Och ännu mer belöning är att Kakan ska följa med för att skaffa sig ett kort, awesome!

Har naturkunskapsprov på fredag. Vet att jag kommer klara av det, eftersom det är sånt man redan läst om, så det är jag inte så nervös över. Nervös var jag därimot när jag väntade på mitt resultat angående Psyk.B provet. Fick ett mail av min lärare igår kväll OCH; Jag klarade det! Lovely. Så som jag suttit timme efter timme med alla dessa teorier osv. Skönt som fan att jag klara det!  :)


Solen smyger sig fram nu med. Om man skulle sätta sig på ballen en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0