Mys i regnet.

Vet inte vart jag ska börja? Min lördag var galen, vild och väldigt välbehövlig. Ställde in alla planer för dagen och bestämde mig för att tillbringa den tillsamman med Zarah. Blev en sväng på stan, pizza, ett besök på systemt och sedan hamna vi hemma hos Zarah då. Satt där i några timmar, drack, åt en jäkla massa jordgabbs och senare fick vi ett samtal från min bror som ville att vi skulle komma dit. Sagt och gjort, efter att ha fixat till oss så vandra vi hem till honom och Zarah hatar mig för att ha världens minsta urinblåsa tror jag, haha! Väl där så befann sig bror med hans apsköna vänner och under kvällen så rulla det bara in fler och fler. Otroligt lyckad kväll och har haft den bästa kvällen på länge. Runt 2-2:30 så kände bror att han blev lite trött, så alla drog hem...förutom jag, Jyrki, Dagge och två grabbar till. Vi gick istället rakt över gatan bort till Folkparken där vi satt oss under ett träd som skydda mot allt regn. Drack öl, lyssna på åskan, kolla på blixtarna (jag kunde som vanligt inte se det fina i det hela utan var helt panikslagen, haha) och bara myste! Tiden sprang iväg och efter att jag, Jyrki och Dagge försökt komma in i kyrkan så bestämde vi oss för att skiljas åt efter en sjukt bra kväll. Så hem vandrade jag i spöregn kl 4-5 imorse, helt ok ;D


Aaah, min bror är han som älskar hästar!






Ankan och bror...tror de har ett slags hemligt förhållande!






Någon blev visst lite trött? ;)






Han ser ut som en priiiins!


Haha härliga grabbar det där! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0