Sweet.

Haft en otroligt fin och mysig helg måste jag säga :)
 
Fredagen blev det bastuhäng med bärtz, massa skratt och bus. Somna med ett leénde på läpparna klockan 4 den natten. Igår så styrde migränen över mig mestadels av dagen, så låg död i sängen. Varmt och kladdigt...vilket inte gjorde huvet bättre. På kvällen runt 19 så hade jag en middagsdejt med Mimmi. Blev egengjord pizza, Sommarkrysset, vin och annat gott. Och jävlar vilken kramp jag hade i både mage och kinder efter ett antal garvattacker!! Vi smög även runt i lägenheten och kolla i fönstrena på två grabbar som förmodligen gjort nåt dumt, då de uppförde sig märkligt och gömde sig på innergården osv osv. Våran kväll avslutades runt 1:30, men inte min kväll för då skulle jag vidare och möta upp två söta pojkar. Haha underbart! Vandra hem straxt efter kl 4 och körde på en helnattare då jag hade tvättid kl 7 imorse. Så ja, trött, grinig, ledsen och så kasst väder på det; Hej du roliga söndag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0