Mer död än levande.

Daaaamn, lagom trött Juhänni som gör allt för att inte somna om!
 
Kom hem runt 3 inatt, tänkte att jag skulle få somna på en gång och kunna vakna pigg vid 7:30 eftersom jag hade tid på VC. Men som vanligt så somnar jag inte. Vaknade i panik kl 8:12, och skulle vara på VC 8:15. På med kläder, borsta tänderna och så gled jag in lite snyggt 8:16 ;) Kommer in til läkarn, nyvaken och förstår inte ett ord av vad kvinnan säger. Nickar lite och svarar nog rätt på det flesta frågor hon ställde, haha. Fick nya recept på starkare krämer med steroider osv, men så kostar det ju därefter också! 500:- för en jävla tub med gel. Wääääh.
 
 
Tänkte ägna torsdagen åt alla tråkiga måsten; Disk, städ, gym och solning. Fast de två sistnämnda är väl inga tråkig måsten direkt, mer belöning!



Haha, Zarah har ett snyggt suckieface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0