04:30

Jahopp, här sitter jag vaken och väldigt otrött då tisdagen sakta men säker börjar vakna till liv. Kom nyss hem, promenaden gjorde mig ju inte tröttare direkt, haha.
 
 
Haft en helt fantastisk skulle man kunna sammanfatta det hela :) Starta dagen genom att hänga några timmar på stan med bästa Zarah. Vet inte vad vi gjorde, mer än att gå på bikinijakt fast ingen av oss skulle ha en, haha. Blev även lite mat och bus. Kom hem igen runt kl 18, körde på soffhäng en stund och sedan bestämde jag mig för att det inte dög längre, så gav mig ut på en 45 minuters powerwalk. Det kan jag ju säga er att vädergudarna måste hata mig. Igår fick jag springa runt strömmen i spöregn, och idag så börja regnet nere vid strömmen och ja, det fanns inget stopp på det. Men inte nog med det, så blev det ju även åskoväder med såna där jävliga och extrema blixtar... vilket inte är nåt av en favorit för mig. Klara mig hem iallafall, och väl hemma slet jag av mig alla blöta kläder och gömde mig under sängen med katterna.
 

Stod och myste under ett träd, men insåg att jag redan var blöt, och värre kunde det nog inte bli så fortsatte min pw.
 
 
Fick sedan ett sms om att det var mysigt att bada när det regna, så grabbarna plocka upp mig så åkte vi ut till Gransjön. Var faktiskt riktigt skönt! Blev borta några timmar och kvällen/morgonen avslutades med bra musik samt Lejonkungen (såklart!)  Jag är helnöjd, it was a greeeejt grejt day :)
 
 
 
Nu blire musik och en dusch för att få bort sjövattenslukten från mitt håååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0