Snömonster!

Johanna har haft en himlarns bra dag :)



Starta dagen med pannkaksfrukost nere hos Patrik. Jäklarns så grym jag är på att göra pannkakor, i alla fall en grej jag klarar av i köket, haha. Blev även lite Jersey Shore, och sedan var han söt som följde mig till spånken eftersom jag skulle hem till Lina fiiiina och lilla Moa!



Söta Mosan! Haha Lina glömde ta av hjälmen när Moa inte ville åka i pulkan mer hem från dagis ;)


Lilla snömonstret! Kasta snö kan hon allt.


Moa vann mot mamma Lina ;)

Haft en jättetrevlig eftermiddag/kväll hemma hos Yngve/Martinsson, som alltid :)  Vi städa iordning lillfisens rum, och oj så fint det blev! Det bjöds även på mat och så kom Fredrik förbi en stund.




Nu tänker jag sova, känns som jag har ett par timmar att ta igen!  Morgondagen är fullspäckad med saker som ska göras, bland annat skola och sedan stan med Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0