Slösöndag!

Helt plötsligt var det söndag ja, och här har jag intagit soffläge framför tv:n. Ligger och tittar på Girls of the Playboy Mansion i väntan på att jag ska få lite ork till att städa och diska. I övrigt så händer inget speciellt idag. Jag tänker bara va, ligga i soffan och ta det lugnt efter jag fått måstena gjorda :) Behöver vila upp mig efter denna helg, haha. 


Slänger upp lite bilder från min och Jaana's vin/- yatzykväll i torsdags, som slutade på Benny Hill! Haha galen tjeej det där. Efter att ha suttit och spelat, Jaana förlorat och vinet tagit slut och tequilan gjort sitt så gjorde vi oss lite fina och drog först till Babyl(?) där det dracks öl och så fick vi även sällskap av några okända grabbar. När Babyl stängde, så bar det av till Benny Hill och ja, kvällen var kanon verkligen!!! 


Jaana ville bygga snöbuggar, så hon hade sönder frysen ;) 


Det är något med Jaana och hennes jäkla ettor som hon alltid får Yatzy med i slutet!


Spela även kort där jag fick TVÅ kort, Jaana resten och enligt henne vann hon? Vet inte ens vad hon spela, haha! 














My love♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0