Just my luck...

Får snart ett enoooooormt utbrott här hemma!!!


Datorer kan gå och dö känner jag. Har två stycken laptops, och man tycker ju att någon av dem borde funka...men nejdå! Och jag som börjar plugga imorgon (distans) och är väldigt beroende av en dator för att det ska funka. Just my luck i guess? Någon vill mig allt ont i denna värld vi lever i.  Har ett gammalt as som stänger av sig själv hela tiden så fort man bara nuddar den, plus att den städning måste ha laddaren i sig då batteriet är pajj. Pågrund av detta så köpte jag en gammal JB-laptop av Zarah som hon hade hemma för en billig peng, och den funka brutalt mycket bättre...tills nu! Eller tills i oktober. Den hade stått oanvänd och avstäng i en vecka när jag var hos mama och pappa för att hälsa på. När jag kommer hem och startar datorn, ja då låter aset som ett jäkla sågverk?! Alltså är det något med fläkten som inte vill funka. Så började använda den andra laptopen igen, och den har funkat relativt fram till idag, för någon timme sen då den bestämde sig för att dö helt!!! Och här sitter jag nu i ett jävla oväsen på den andra. Om det ändå vore lite lättare att ta sig in i datorn så hade jag kunnat fixa skiten, men det går inte nu!!! Blir idioooot på teknikens värld.


SÅ, någon som kan hjälpa mig fixa skiten, eller rent av har en fungerande laptop till övers för en billig peng? Snart åker dessa ut fönstervägen -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0