In Time.

Jag är helt död!

Fredagskvällen blev minst sagt vild ;)  Supergoa människor, musik, konstiga dansmoves, ännu konstigare öl-spel, alkohol, jakt på taxi, en timme på krogen med ännu mera dans! Bästa kvällen på länge. Bilder kommer imorgon när jag orkat lägga in dom på datorn!



Nu ikväll var jag nere hos Patrik. Han är barnvakt åt lille Keno medans Martinsson och Lina är i Motala. Så vi tre kollade på film,- In time, jäklarns så bra! Blev även några hambugare och så lite tv-tittande :)


Lite gos hos Patrik.


Sen fick Patrik flytta på sig, för då vare dags för Keno och Johanna mys!  Haha, dåligt sliten jag ser ut!


Haha Keno är för söt när han sover!



Nu tänkte jag ta igen lite sömn! Ska försöka hitta något att somna till, antingen en kass film eller om jag som vanligt påbörjar en ny serie. Kanske blir lite Jersey Shore, haha. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0