First of the year.







Nyss hemkommen efter att ha haft en lång och trevlig dejt med min fina vän Zarah :)  Blev istearT på Kupolen och massa skitsnack om allt och inget. Tog en runda på stan, och sedan avsluta vi dagen på Donken med lite mat och mer skvaller samt halvhjärtade raggningsförsök, haha. Tack söta du!  Blev även mer eller mindre nernysta av en liten tjej som satt vid bordet bredvid. Jag satt med ryggen till, men hörde endå hur kletig den där nysen var, haha äckliiig!

Nu är min tanke att jag ska sätta mig framför SVTPlay och invänta deras sändningar, det är nämligen idag Stefan Livs tröja hissas. Så det tänkte jag se, samt matchen HV71-Timrå. 



Förövrigt,- har TVÅ idioter till katter som har bestämt sig för att löpa samtidigt. Vilken jävla kombo!!! -.-  Ett jävla liv på de där två, plus att dom tror att jag som vanligt kan göra något åt saken, haha! 

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Jävla nysen alltså, den var så jävla ofräsch!!

2012-01-10 @ 17:27:07
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0