El Clásico.

Mitt huvud sprängs, mage, lår och rygg värker, och mår otroligt illa. Känns som min kväll det här!


Skolan gick kanon iallafall! Våran naturlärare (som även hållt på med kemi i 50 år) var helt galen, haha fyfan vilken man. Klockren! Det första han gjorde var att gå igenom vilka som var där, och så var det ju några utländska med i gruppen. Och ja, det är faktiskt så att en del av dom har väldigt svåruttalade namn.

Läraren: *mummlar nåt namn* Jaha...ja ni får ursäkta men en del namn är inte så jäkla lätta! Men här har vi nåt svensk och enkelt; MATS! Äru här?!

Haha höll på att dö lite där ett tag. Anyway, han gick igenom handlingsplaner, prata om vilka böcker och det vilka uppgifter vi ska göra och maila in till honom. Hade jag inte gått distans, och han inte endast var distanslärare, så hade jag faktiskt lärt mig något på hans lektioner och tyck att det var kul! Ultimata läraren. Han avsluta det hela med att spränga vätgasballonger!


Nu under kvällen har jag varit nere hos Mr.P och kollar på fotboll. El clásico, Real Madrid - Barcelona. Bjöds även på lite mat och tokigheter :)



Nu äre fan godnatt innan mitt huvud går av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0