Det okända.

Jag är lite lyckligare nu än i tidigare inlägg. Knallade hem till min bror som tog sig en titt på min laptop som lät väldigt konstigt och han fick ordning på det! Efter att ha hittat en halv kattunge, som dessutom var bränd, samt pillat och oljat lite kullager i fläkten så blev den som ny! Dock fick stackarn sitta med tusen skruv två gånger eftersom det inte funkade så bra första gången. Tack bästa bruuur! Han bjöd även på mat, så nu är jag mätt och lycklig :)


Har gosat ner mig i soffan med mina tjejer, så vi sitter och väntar på att Det Okända ska börja. Brukar inte kolla så ofta längre men ikväll äre Terry Evans som är medium så då måste man kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0