Delicious, delicious!

Helt plötsligt var det fredag. Denna vecka måste ha gått fort endast för att jag faktiskt haft något att göra hela tiden, allt med kursstarter och annat bus :)



Kom nyss hem igen efter att ha tagit en runda på stan med mina vackra JaanaBaaanarnaaa! Blev även en shoppingtur inne på systemet för at ikväll förstår ni, är det partyheter på gång! Det blir förtäring av rusdryck, samt massa annat skojigt tillsammans med Jaana, och hennes andra vänner hemma hos hennes pojkvän. Jag tror att det kommer bli en kanonkväll minsann. Ska bege mig ner mot Robert's place runt klockan 18, och då får Jaana äran att göra mig till mitt sniggaste ;)




På med lite good music och tagga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0