AJ!

Hungrig, trött, frusen, hungrig och en käke ur funtion. När jag vaknade imorse (på soffan, haha) så kunde jag inte röra underkäken, och under dagen har det blivit värre! Var på lunchdejt med Zarah förut på Paus, och det tog mig en timme att få i mig min sallad -.-  Blir det inte bättre till imorgon får det bli ett läkarbesök!



Bruuuschan ;D 


Annars då?
Varit hemifrån hela dagen. Drog till skolan vid klockan 13 för att få ordning på lite saker, mötte upp Zarah där också och efter skolan så blev det då stan. Catcha upp på Paus, kollade lite träningskläder för snart är det dags att komma igång, följde med Zarah hem en sväng och vid halv sex stack jag till skolan. Intoduktionen för Engelskan var aptråkig, då tanten till lärare var gammal och seg, samt tappa orden hela tiden! Var iallafall duktig som stannade kvar efteråt för att göra ett diagnosiskt test som dock inte tog allt för lång tid.  Aja, har gosat ner mig i soffan nu och tänkte plugga lite matte och även psykologi B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0