9 Januari 2012

Hopp, vad har jag styrt med idag då?

Jorå så att, jag har tagit mig en lång powerwalk i det fina vädret tidigare idag, skönt att röra lite på sig. Har även varit lite halvslö eftersom jag fastna framför datorn och en serie.  Men nu är det slut med det, för nu sätter Projekt: Rensa garderober igång. Har en hel del kläder som aldrig används, som endast tar plats så då kan man lika gärna göra sig av med skiten. 





Ihopsläppet igår med hästarna gick relativt bra iallafall! Dessa tre verkar komma bra överens :)


Mer Nordman som är en rktigt kossa som jagar runt på stackars Zander. Typiskt Nordman, tror han kan försöka komma upp i rang ;)  Han tröttnar snart och hamnar lägst igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0