31 januari 2012

Trött? Ah lite lagom som vanligt.


Sov ungefär 3 timmar inatt...eller imorse blir det nog. Somna vid sju efter att katterna haft damp hela natten, och sen var det bara gå upp vid tio för att göra sig klar för att träffa Jaana :)  Möttes upp utanför Liu, och under några timmar satt vi inne i biblioteket och plugga. Jag läste kollade igenom några psykologiböcker, och Jaana styrde med sitt! Funkar kanon att vi kan ta en dag i veckan och bara sitta, få saker gjort.


Halvkul att försöka ta sig igenom dessa!


Efteråt, när vi kände oss klara så hämta vi ut teaterbiljetter till Jaana och sedan blev det lite mat på Pastasnäckan :)  Toppendag tillsammans med min fina tjej.  När vi sagt hejdå tog jag mig en supersol på NC...I'm back! Brun och snygg igen ;)   Nu ska jag fortsätta plugga så jag kan skicka in lite uppgifter. Min älskade pappa löste allt med CSN idag md. Vad vore jag utan honom?! Bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0