26 januari 2012

Jag orkar inte ens...inte ens lite!


Varit fullt upp sen imorse och nu när jag kom hem så ville jag dö en stund. Men tog istället tag i matten, och har gjort lite mer än hälften som ska skickas in imorgon eller så. Min hjärna är mos, och jag känne mig helt mongo, övertrött och lättroad! Har inte haft en sånhär produktiv dag på länge känner jag, och jag kommer sova som ett barn inatt!

Promenad med Tove, frisören med Mimmi, käk på Chili & Wok, mött upp två okända människor, solat, promenad med hundarna, lite shopping och ens snabb PN på Mimmi's soffa.
Jag känner att det får räcka för idag. Nästan, ska snart iväg igen, på middag!



Där var hon inte stor, det lilla djävulskapet ;)

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Chili & wok utan mig Joban?!

Nu är du skyldig mig en gång!!

2012-01-26 @ 19:25:29
URL: http://cuddlyake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0