18 januari 2012

God förmiddag!


Unnade mig själv en lite längre sovmorgon idag. Man får göra det, om man inte börjar skolan förrän kl 18 i kväll ;) 
Haha känns så ovärt att behöva gå dit den tiden, men det är ju kursstart så det är ju ett måste. Minns inte vad det var för kurs som börja idag? Psykologi B skulle jag tro, så då blir det genast lite roligare :) 



Vakna upp med samma härliga mysiga humör som jag var på när jag somna, så denna dag kan inte bli annat än bra skulle jag tro! Har inte allt för mycket att strya med idag eller, så blir rätt lugnt. Tänkte sätta mig ner och göra min planering för kursen som satt igång igår iallafall så jag kan skicka in den. Blir nog även en powerwalk lite senare :) 



Hans engelska är rätt charmig, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0