14 Januari 2012

Kan inte påstå att fredag den trottonde var speciellt dålig på nåt sätt för min hel, eller olycksdrabbad. Hade en kanonkväll igår måste jag säga :) 


När Zarah kom till mig så blev det rusdrycker, massa knasigheter, skratt och bus. Och även inhandling av halvsunkiga chips. När hon sen skulle hem, så blev jag tjatad på att komma till Haga, så runt tolv så blev jag upphämtat av ett gäng halvgalna grabbar. Haha väl där så träffade jag världens goaste människor verkligen! Hela kvällen från början till start var bara guld. Kom dit strax efter tolv, och helt plötsligt så var klockan fem på morgonen? Då var det dags att knalla hem i kylan...vilket jag aaaaldrig mer gör om haha. Var i säng runt sex imorse och vart apbesviken när jag vaknade icke bakfull och pigg bara några timmar seanre, ville ju sova mitt mestaste ;P  


En Johan och en halvt galen Andreas med sin jäkla cola ;P 


Ett Bjööörn! 


Johan med hans apsnygga fru! 



Tack gott folk för en ytterst trevlig kväll!! :) 


Nu blir det chill framför tv:n, och senare kanske iväg en sväng till Hageby. Det beror på om benen orkar ta mig så lång eller inte, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0