12 januari 2012

Detta datum varje år betyder att min mor skulle ha blivit ett år äldre. Men har inte kunnat säga grattis till henne de senaste 16 åren, så får göra som jag alltid gör,- en hälsning och ett grattis på detta vis. Hoppas ditt 47:de år blir kanon. Se till och hälsa farfar från mig! 


När vi ändå är inne på "mamma-spåret" så passar väl dessa bilder ganska bra ändå! 


Mamma Lena, ung och snygg! 


En väldigt sur, tumsnuttande Johanna och mamma


Två små skitungar som tar en svängom hemma hos mormor och morfars tv-rum! Älskar att mormor ständigt envisades med att klippa min lugg sådär apsnyggt....helst lagom snett också! 


Mamma, jag och min bror Zorro! 


Maskeraddags på gång skulle jag tro! 


Mamma och brorsan :)


Haha bästa babaaa och våran hund Fabian som vi hade då! Ser ut som stackarn har en skinkbit på nössen som han försöker få tag på ;)


Pappa och en en månad gammal Johanna!


Finklädda som vanligt! :D


Hahaha överlyckligt julklappsmonster! 


Pappa och Robin :)


Haha såhär snygg var mor på sin möhippa! 


Fråga mig inte, det bara ingick i möhippan ;D Jag var inte ens påtänkt!

Kommentarer
Postat av: Bästa faster

<3

2012-01-12 @ 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0