11 januari 2012

Det är väl rätt typiskt!  Kanonväder idag med strålande sol och blå himmel, men jag ligger med huvudvärk och förkyld så kan tyvärr inte komma ut på en lång och skön powerwalk...

Dock så måste jag snart ta mig in i duschen och göra mig själv till människa då jag har lite ärenden som måste uträttas idag nere på stan. Tror även att Djimmy boii gör mig sällskap. Om jag mår bättre senare så ska jag tvinga med fanskapet på en långpromenad, vare sig han vill eller inte, haha.



Till något helt annat då. 

Jag är så otroligt trött på mig själv. Jag har verkligen inte tagit hand om varken insida eller utsida på hur länge som helst. Bara struntat i allt. Blek, slitet hår, otränad...yeah you name it. I slutet av månaden måste det bli ändring på det! Då ska jag bli kvinna igen efter denna vinterdvala, haha. Solkort, gymkort, hårförlängning samt färgning av hår, nagelvård och allt som hör till.  Fattar inte hur jag bara kan ha låtit de gå så långt, skäms när jag ser mig i spegeln! Men men, vi hamnar alla i en svacka då & då :) 




En sommarfräsh Johanna!  Snart så är vi back in the game.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag tycker du alltiiid är vacker så dä så! :D

2012-01-11 @ 22:26:43
URL: http://mimmiolofsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0