Spain.

Jag har sökt jobb i Spanien. Som servitris på  Cafeteria El Muelle i Torrevieja för att vara mer exakt. Väldigt otippat faktiskt, men mest som en kul grej. Dock skulle det inte vara helt fel att jobba där, då jag känner att jag behöver komma härifrån ett tag. Just nu finns det liksom inget som håller mig tillbaka. Vore häftigt. Vi får väl se. . .



Fredag imorgon och jag har häftiga planer för helaste helgen! Kommer bli grymt :)

Dock känner jag hur en öroninflammation smyger sig på, men får hoppas det inte blir något. Men man är ganska van nu efter sisådär en 40 stycken! Haha, konstigt att jag ens hör något fortfarande. Inte lätt att vara öronbarn!
En film och lite sömn åt damen då kanske vore något. Godnatt!


Vi är rätt charmiga!



Snart vill jag slå dig på käften på grund av din osäkerhet!
Jag finns här, beredd att ge dig allt. Jag vill ge dig en smalbensspark och banka vett i huvudet på dig!
Det är inte ok. Och ja, jag kanske inte har bästa lösningarna på allt. Men folk säger ju att våld löser allt?!



Kommentarer
Postat av: Kakan

Otroligt charmigt!

2012-02-10 @ 12:42:33
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0