Middag för fyra.


Min älskade salladstjyv!


Haft en kanonbra dag med Jaaaarna. Möttes upp på Komvux eftersom jag skulle göra någon provgrej i Svenska B.  Min lärare satt oss två i aulan där vi var helt ensamma och medans jag gjorde testet så satt Jaana försjunken i sin bok! Efteråt knalla vi ner till Robert (hennes man) där det blev lite gott att äta, samt mer plugg. Iallafall för min del, då Jaana helt glömde bort sig och läste ut boken istället, haha. Tog några små break med bus och Wööördfjud också såklart!  Robban kom hem runt halv sex och efter en stund bestämdes det att vi skulle på middagsdejt hemma hos Jaana's bror. Supergod mat och jag är fortfarande i totalt matkoma.
Tackar de fina folket för en ytterst trevlig kväll :)


Vill egentligen sova nu, men borde göra klart matten! Det får bli så. Sen är det även tråkigt att sova ensam, allt blir så himla mycket bättre när man är två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0