euphoria.



Sån jäkla perfekt dag!

Vaknade upp ihopslingrad med mina fina, massa morgonmys och på väg hem från Hageby så sken solen och hela jag blev bara helt lycklig! Kär och jäklig, vårkänslor och livet är verkligen på topp nu. Har inte såhär på vet inte hur länge. Men jag älskar't verkligen :)


Efter att ha varit hemma och fixat mig lite grann så knalla jag stan igenom, vilket brukar suga röv men inte idag, för att fixa med lite ärenden och på hemvägen så våldgästade jag Zarah! Kände helt enkelt för att dela med mig av mitt toppenhumör, så störde henne i hennes pluggande ;)  Blev allt annat än plugg denna dag iallafall. Massa tokigheter som vanligt, super god mat och så gled jag runt i mjukisar och "mina" bulldog-tofflor. Ja, jag känner mig otroligt hemma där, haha!


Nämen titt så gött! Hon kan hon, den där Zarah ;) Matkoma!!!


Nae, jag måste finna ett sätt att bli av med all underbar energi innan grannarna blir tokiga på mig och min dans/sång här, haha.

Kommentarer
Postat av: CuddlaaaY

Våldgästad eller inte, lika trevligt varje gång ;) haha!

2012-02-29 @ 00:07:49
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0