...

Känner hur frustrationen bara växer och växer just nu!


Har väntat 2-3 veckor på mina pengar från CSN. Efter många telefonsamtal osv, så bestämdes det att jag skulle få mina pengar och dom skulle komma så snart skolan hade skickat in ett intyg på min kursverksamhet. Bra tänkte jag, det borde inte ta många dagar att fixa det...trodde jag! Första läraren jag prata med förstod inte alls vad jag menade så han kunde inte fixa ett intyg. Fick tag på min kemigalna naturlärare som direkt satt igång och fixa med papper. Mailade honom i början på veckan för att se hur det gick och till svar fick jag "Det är på gång, rektorn ska bara skriva under" KANON! Då borde det ha kommit iväg i tisdags till CSN. Men nae...inte det. Efter att ha kollat mitt konto gång på gång denna vecka så fic kjag idag hem ett brev från skolan; Kursintyget!  Vilka jäkla smarta människor det där är alltså. Det var inte till MIG om de skulle skicka intyget, utan till CSN. Så nu tar det yttligare några dagar innan dom får det, och tills det att jag kan få mina pengar. Här sitter jag med obetald hyra och andra räkningar, endast pågrund av ett enda jäkla papper som inte kommit iväg som det ska!!!!!


Jag hatar även promille och ppm!
Matte överhuvudtaget är inte min grej, men jag har kommit mer än halvvägs så varför inte fortsätta så skiten blir klart tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0