'


Det blev inte som jag hade tänkt mig. . .
Men det var väl aldrig meningen I guess. Eller så är jag bara en jävel på att förstöra saker som kan få mig lycklig.



Något som väger upp allt det här kaoset, är att jag ikväll för första gången på ett antal månader fick träffa min underbara vän igen! Det var så underbart att få skratta tillsammans med henne igen, och bara prata. Jag har lärt mig något utav det här och inget ska någonsin få skilja oss åt igen. Kanske blir det inte som förr, men huvudsaken är att jag får ha henne i mitt liv, för jag behöver henne verkligen ♥





Nu tänker jag begrava mig under täcket med en äckligt romantisk film och bara gråta ögonen ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0