En helg med ruffiga kön.

Jag älskar att det är söndag. Det finns massa jobbiga måste som jag BORDE ta tag i, men det skeeet man ju i nu. Jag behöver min vila efter två härliga partykvällar.



Fredagen spenderades tillsammans med Jaana m.fl. Det blev förkrök hos Ola och så avslutade vi med en utgång på Hugos. Fick en ytterst trevlig överraskning hemma hos Ola när barndomsvännen Tove kom förbi! Dans och skratt hela kvällen, vilket vi måste göra om snarast!  Fick även nattligt sällskap, bästa bästa :)  Ska dock aldrig mer dricka vin, öl och shots under samma kväll...Huvudet gillar inte det dagen efter!


Igår så blev det
massa slapp i sängen, men när Zarah kom så kolla vi först på WH's begravning och efter vi sett Kevin Costner's tal så skutta jag in i duschen. Partyhumöret kom tillbaka och det blev en galen och perfekt kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0