En gång...

Har faktiskt redan fått in 2 av 3 uppgifter i engelskan! När jag väl bestämmer mig för något och kommer igång så går det snabbt tusan. Tog en liten kort paus nu för att sen kunna sätta igång med sista uppgiften. Gick igenom bildmapparna och det är alltid lika kul, för man hittar så mycket konstigt;





Synd att se hjärnskadad ut!


Här skulle jag och Zarah försöka komma på ett bra namn åt Shenzi, innan hon skulle flytta hem till mig, haha!


Jag vill ha vår och pollarT!


Vill även ha knasiga sommarkvällar med Zarah!


Haha så liten och halvsnygg! :D


HAHAHA detta är nog det mest kosntiga som befinner sig i min dator!


undra varför alla kvällar hos bror i somras, spåra ur?! :D





Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

What the frickin' fudge is up med dom sista där?! hahahahaha

2012-02-12 @ 14:50:46
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0