But every song they play's got me thinkin' 'bout you


Jag saknar min Karin alldeles för mycket just nu! Helgalna kvällar vi haft till just denna låt, haha crazy woman! ;D


Jag är otroligt taggad på att göra något nu, samtidigt som jag bara vill lägga mig i fosterställning och tycka synd om mig själv efter att ha blivit så arg på att en film var kass, att jag satt i mig en hel chipspåse! Haha. Men mina alternativ är inte allt för många, så jag skulle tro att jag blir kvar i denna soffa resten av kvällen, och så kör vi all in imorgon istället...förmodligen!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Går inte att beskriva i ord hur mycket jag saknar det!

2012-02-04 @ 17:03:29
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0